Önskepresenterna

Härligt med helg! Jag blir så förslappad när det är helg, det är helt galet men jag tycker faktiskt att man kan få unna sig lite slapp ibland, det är ju så skönt!

Det är ett sånt himla trist väder ute.. jag blir ledsen av att kolla ut på eländet, det får mig absolut inte att vilja sticka ut tassen utanför dörren, burr. Imorgon ska jag på musikal, annorlunda söndags nöje? Jag tror det kan bli roligt sånt brukar vara kul! Jag ska också försöka kolla efter mina jeans lite snabbt, det paret jag drömmer om på natten, jag måste ha dom. Snart fyller jag ju ur också! Jag har önskat mig körlektioner, ett par nya party skor, vita converse med högt skaft, våg tång, nya googles till skidbackarna, nya skidbrallor och sen hmm, kläder?... jag vet inte tror det var allt.

Nu ska jag ringa mickan, vi ska kanske dra en sväng förbi telegrafen, känns ju sådär halv kul men vad gör man inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0