Min sista dag i Åre

Min sista dag här har bestått av skidåkning i galet hård vind, nya pjäxor, skit dåliga skidglasögon och snö storm.. typ..
Jag var inte världens lyckligaste i backen idag med andra ord, vart är solen?

Efter skidåkningen gick vi på Wallmans afterski på Dippan, det var den absolut bästa afterskin jag varit på i hela mitt liv, en riktig show en sådan man betalar för att gå och se i vanliga fall! Galet med folk, sjuk stämmning, man hörde knappt vad de som uppträdde sjöng pågrund av ljud nivån i den hyffsat lilla lokalen! Jägern och ölen sprutade i mängder runt i lokalen och jag var grymt tagg när vi gick ut från Dippan.

Så taggad att jag freakade ut totalt hemma pågrund av kanske lite för mycket dricka och gjorde mitt eget Wallmans uppträdande med långfillingar, hedenhös mössa, vantar, stavar som mick och skidglasögon, det fångades på film.. en dansande galning till kung i baren, yeah.

Imorgon är det hemresa, det ska bli ganska skönt..


Blogg time!

Gooooooofy


Puss och kram från ett aldrig slutar det snöa fruktansvärt mycket Åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0