14.08 jag har blivit med lägenhet

Idag känner jag mig som ett barn på julafton, allt bara flyter på just nu, jag är glad. Igår fick jag veta att csn beviljat min ansökan om studiestöd och idag fick jag veta att jag fått en lägenhet i Gävle, det känns helt sjukt bradet betyder också att jag kan bocka av två saker på min lista över saker att göra innan jag flyttar den sextonde. Imorgon ska jag ta tag i resten av allt på min lista, bostadsbidrag, försäkringar, adress ändring och så vidare!
 
Nästa vecka åker jag bort måndag - onsdag när jag sedan kommer hem ska jag köra upp till Gävle för att skriva på ett kontrakt på min lägenhet, sen är det klart, bara att flytta in den sextonde!

Annars håller jag just nu på med mycket annat, plockar, köper saker till gävle och packar.. därav den dåliga uppdateringen...igår var jag tex på Ikea och blev fattigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0