In a kingdom far far away

I'm a buzzing bee, buzz buzz..
Who are you? I'm Pillerill sir!

I feel all expodsed and nasty!

Efter jordgubbsdrinkar och tacos i stort sett hela eftermiddagen/kvällen med tjejerna så sitter nu jag och my jess här framför tvn och tittar på shrek den tredje, den är så himla rolig! Vi känner oss som barn igen, två stycken nitton åriga (snart jess) tjejer och tittar på Shrek och skrattar hur mycket som hellst, det är lättsint och grymt roligt precis så som det ska vara! Jag älskar tjejerna... jag älskar jess, åh jag kan inte förstå att jag ska vara utan er så lång tid.. Nu ska jag dock inte tänka på det, jag ska njuta och skratta.


Scenen då peppris skiter gelehallon eller då de träffar tokige Merlin i skogen, klädd i tofflor och nattlinne, är mina favoritscener!

Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Jess

jag älskar er, jag älskar dig, jag älskar shrek!

tack för en toppen dag/kväll =)

<3

2009-07-31 @ 10:23:08
URL: http://junkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0