14.20 Min söndag

Igår firade vi clara underbara som fyllt arton på midsommarafton, bättre sent än aldrig. Vi höll på i stort sett hela dagen och fixade en tre rätters middag, som efter mycket trams och flams inte riktigt blev som vi tänkt oss då jag och jess som höll i trådarna inte riktigt är den bästa kombinationen tillsammans i köket. Vi minns båda röran efter drink fixandet förra året. Efter trerätters middag blev det singstar och sedan var vi påväg mot telegrafen men först stopp hos Jess där vi drog shots och sedan hem till clara där vi plockade upp claras pojkvän och hans vän, sen gick vi till telegrafen. Jag hade väldigt trevligt på telegrafen, dock var det sällskapet som gjorde det, medelåldern på telegrafen var 35+ igår. 

Idag är jag trött, jag hade inte druckit på fyra veckor innan går, min kropp är därför så trött idag efter en sen kväll och dricka. Jag ligger just nu i sängen och tittar på confessions of a shopaholic, jag ska upp till lägenheten sen och hjälpa till och renovera, så ser min söndag ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0