17.01 Nerverna spelar in

Jag överlevde natten, inga spöken eller annat läskigt kom och tog mig trots att B inte var hemma. Idag tog jag en lång sovmorgon, jag kände mig välförtjänt av den, tänkte att jag skulle sova så länge jag bara kunde eftersom sömnen inatt kanske inte kommer att vara den bästa, samma gäller matlusten. Men vi ska laga något riktigt gott ikväll, grilla... sen ska jag få choklad doppade jordgubbar, detta för att matlusten de kommande dagarna inte kommer att ligga på topp.

Imorgon gäller det, det är mycket att läsa på och det är mycket att fixa, vi hörs ta hand om er.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jess

du är grym <3

2009-06-23 @ 23:34:45
URL: http://junkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0