Hell no

Jag lever, jag är till och med uppe och rör på mig. Det gör ont, jag sover inte på nätterna, min mage är lika hård som en fotboll pga alla tabletter och såren smärtar men vad fan, jag lever ju?

Igår var Jess my mess här med jordgubbar och en tidning, gud vad glad jag blev att hon tog sig tid att komma hit och hälsa på och att hon dessutom hade två väldigt bra presenter med sig gjorde ju inte saken sämre, det var trevligt att se någon annans ansikte, någon man tycker mycket om och prata om allt och ingenting.

Det är fruktansvärt varmt ute idag så jag ska gå ut, dock pendlar jag nog mellan skuggan och solen ganska mycket idag.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Jess

<3

2009-06-28 @ 14:44:22
URL: http://junkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0