bridges are burning baby I'm learning

Det är så typiskt... igår satt jag hela dagen och hela kvällen och gjorde klart en massa skolarbeten så att jag skulle kunna gå till skolan idag med gott samvete, jag lyckades göra klart allt trots att jag mådde pyton. Kunde inte riktigt avgöra om jag mådde pyton för att jag festat till halv fyra på morgonen eller om jag faktiskt mådde dåligt... Jag vaknade i natt klockan fyra, uttorkad som en fisk som legat på land en vecka, halsen var tjock som en tennis boll och jag svettads som en gris, fick vatten och alvedon... vaknade i morse insåg direkt att det inte skulle bli så mycket skola för mig då termometern visad 38,3 och huvet och halsen var helt utmatta. Så dagen har bestått av vila, vila och lite mer vila. Nu går jag på alvedon och mår bättre för tillfället men imorgon blir det ingen skola, nej jag ska istället försöka plugga lite körkortsteori, det är väldigt nödvändigt.

Ta mitt råd, bada gärna jacuzzi ute i kylan men spring inte runt i de blöta badkläderna efteråt, speciellt inte när du druckit för sprit har förmågan att ge värme för stunden fast man egentligen fryser ihjäl tro mig jag vet, men man lever bara en gång!
Jag bjussar på den här bilden på Elsa om fyller år idag! Grattis till dig snygging, hoppas du haft en riktigt bra dag och att du gillar våra presenter!

Kommentarer
Postat av: els

Thank you darl! Presenterna gillades absolut, helt i min smak. Tack. ♥

2009-03-09 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0