Freedom

Jag vet inte vad som händer i mitt liv just nu... Jag har så mycket önskningar så mycket som drar mig åt olika håll, det är så svårt att veta vilken väg jag ska gå... det beror på vad som händer, jag vill verkligen, hoppas då kanske jag blir kvar här nästa år också!

Imorgon ska jag tatuera mig, jag är äckligt nervös det är så jobbigt att jag typ skakar, så nervös är jag men det kommer gå fort och jag hoppas det blir snyggt, håller tummarna!

Nu ska jag se Desperate sen ska jag sova, jag har haft en kronisk huvudvärk i två dagar plus att jag är hel sjukligt trött, det är säkert något på gång. Helgen är redan uppbokad, det ska bli roligt, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0