Girl gone wild

Nu är vi hemma från bion och IKEA, jag gick verkligen helt crazy på IKEA och handlade för sextio hela kronor! Bio var super mysig och jätte söt, jag tyckte verkligen den var helt lagom så här en lördags kväll. I bilen hem pratade vi om shopping och tessan och jag konstaterade att vi kunde känna igen oss i många av beteenden i filmen (confessions of a shopaholic, vi kan se den igen sis eller ta någon annan). Vi konstaterade att vi båda kunde grina för ett par skor och att vi båda ibland låg vakna på nätterna och tänkte på saker vi borde köpt men inte köpte eller saker vi köpt men inte borde köpt... ja du tessan det blir bra jävla konstigt ibland?

Neda följer en bild på en ganska så less Anton som höll på att svimma då han knappt fick i sig någon mat eller vatten sista dagen i New York då jag var tvungen att springa runt halva Manhattan och handla mina sista timmar... droppen kom inne på Macys då jag handlade tre par solglasögon och lät Anton agera klädhängare.... då höll han på att dö, lite lätt sådär, detta är dock innan han nästan börjar gråta och går ut ur affären och anklagar mig för barnmisshandel då han påstås sig vara skadad för livet då han kommer få trauma upplevelser av affärer i framtiden...äsch!


My name is Matilda and I'm a shoppaholic light "Hello Matilda!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0