i vanlig ordning

Fy fasen säger jag bara för den här dagen! Jag vaknade och kände att mitt huvud var lika tungt som en stekpanna typ. Gick upp och gick på religionen fick en hel del gjort och sedan bara försvann skoldagen tack och lov. Frammåt eftermiddagen busade jag med tamara och camilla vi jobbade projekt men ja det gick inte så bra, tredje dator salen gillt? Jag är super stressad den här veckan har jätte mycket att göra men jag har varit effektiv sen jag kom hem från skolan. Jag har gjort klart min opponering och så har jag dessutom gjort klart min del till religionen på fredag, tack Gud.

Imorgon blir det också plugg för hela slanten, dock hemma. Ska på arbetsintervju också så jag håller tummarna. Nu ska jag ge upp datorn för en stund, ta en as kvick dusch och en ipren sen är det desperate housewifes som gäller, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0