Laa laa laa

Jag är sjuk igen... eller ja fortfarande? Förra veckan var det en elak hals som drabbade mig nu är det en elak hals plus att jag e hög på snor och sover hela hela dagarna! Jaja men det går bra att gå i skolan ändå denna fördjupningsvecka som inte är så himla jätte seriös som vanligt. Imorgon ska jag med mamma till stan innan jag ska ut till Gillinge och göra en förbannad komplettering till mitt körkort som Vägverket helt plötsligt kommit på att man ska göra, jag som är klar, det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra skiten.

Nästa vecka ska jag göra nagelförlängningen som jag fick av Peter & Carina i present, skönt att få känna sig lite extra fräsch under våren. Ska försöka hålla dom snygga hela vägen fram till studenten efter det, de kommer bli en utmaning för slarvfia men jag får peppa mig med att jag vill vara snygg på studenten och där ingår snygga naglar.

Nu ska jag äta kycklingsallad sen ska jag åka och hämta ut en klänning som jag beställt som nu kommit med posten, åh vad jag vill ha vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0