13 maj 2009

Har varit hemma från skolan idag, behövde få en massa saker gjorde och visst har jag gjort saker, men inte hälften så mycket som jag borde. Jag är iallfall klar med religions arbetet till nästa vecka och imorgon ska jag sätta tänderna i grafiska uppgiften och i helgen... den älskade filosofin. 

Idag bär jag blommigt, det har varit sommarvarmt ute, skönt. Jag ska gå och lägga mig och vila nu dock, ska tvinga B sen när han kommer hem också, han behöver sova efter de senaste dagarnas intensitet. 

Imorgon är en ny dag. 

Kommentarer
Postat av: Erica,

Ibland är det värt att ta ledigt en dag och bara köra på =)



Biter i religionsuppgiften jag, verkar aldrig ta slut xD

2009-05-13 @ 21:25:04
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0