14.49 begrav mig

I fredags hade jag en jätte bra kväll! Lagom mycket dricka, lagom långt party och jäkligt mycket dans! Hade tagit på mig platta skor kvällen till ära (första gången någonsin för mig ute, det kändes knasigt, men var skönt!). När jag vaknade på lördagen var jag hyffsat pigg men jag hade ingen röst kvar efter all sång. Hade en lugn dag, jag fixade skolarbeten och lite sånt där. Anton och jag stod också ute och övade golf svingar, vilket gick oväntat bra. Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt på lördagen, vara hemma med sushi och Eurovsion, men planerna ändrades...
 
Ringde Carina för att berätta om golfstjärnan i mig och jag blev överbjuden på vin i Ove och Mariannes lusthus. Ett glas vin övergick till heta diskussioner, en massa trevligt prat och ännu mera vin. Kvällen avslutades med två pigga damer varav en sedan ersattes med Puddingen i Peter och Carinas bubbelpool i fyra timmar. När jag kom hem stod klockan på halv fyra, så vart det med den kvällen, vem vann ens Eurovision? Men bra jäkla trevligt hade igår!

Nu ska jag ta det himla lugnt fram till studenten, det är mindre än tre veckor kvar, nu är det dags att shape up. Idag blev mitt pluggande lidande eftersom jag legat i soffan med huvudet i stabilt läge för att inte kräkas hela dagen så nu måste jag på riktigt ta tag i det, klockan sex är det grillning hos papps som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0