15.00 Life is good right now

Igår var det min sista riktiga skoldag i gymnasiet... enligt schema så har vi måndag och tisdag egentligen också men vad vi treor fått förklarat för oss är det inte allt för seriöst, man kommer när man vill med andra ord. Efter skolan var jag hem och städade och fixade lite innan jag klockan fem drog till Freja med nästan alla mina bästa. Vi hade super trevligt, åt god mat och skålade i svalkande dricka då vi satt i 30 graders värme och bara njöt, det blev skålar för oss, för att vi klarat oss igenom tre år i gymnasiet med flaggorna i topp. Jag drocg hem vid nio, mina vänner drog vidare ut i partynatten men jag hade ingen lust.

Ikväll ska jag på kalas hos B's mamma som fyllt år, trevligt. Nu ska jag röja lite och hänga lite mer i solen, super.

Puss & kram njut av det underbara vädret!


En gång innan TG var jag himla full!

Kommentarer
Postat av: els

haha FRÄNA glasses ;D

2009-05-31 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0