15.39 Mission finally completed

Igår sysslade vi enligt securitas vakten med olagliga saker men oj vad roligt vi hade! Till och med när han skällde på oss, när tamara skamsen ringde Hasse och frågade om det faktiskt inte varit så att vi fått hans tillåtelse så kunde vi inget annat än gapskratta? Ja det var roligt, kommentarer som "tänk om vi skulle få en prick i registret för att tejpa på skolan" kom ur munnen på Camilla. Vakten gav sig till slut, vi hade rätt han hade fel, vår man Hasselhoff räddade oss med ett gapskrattande "vad fan håller ni på med hahah?!". Vi klarade oss helskninnade ur situationen och åkte stolta hemmåt.

Ikväll ska jag på studentmottagning, Grattis Sofia! Ska bli jätte roligt, det är alltid kul att gå på mottagning och uppleva glädje och trevligt sällskap.

Innan dess blir det en liten nap, jag är trött för jag sover inte på nätterna, jag har slutat med det, de är överskattat!

 
Det ryktas om någon slags hämnd, bring it on!

Kommentarer
Postat av: Erica,

Vad gjorde ni för något? missade det helt :(

2009-05-30 @ 20:44:54
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0