20.43 Drömmar i rosa

Idag har det varit så himla grått och trist ute att man inte kunnat urskilja dag från kväll, knappt. Jag har varit helt fruktansvärt trött hela daen, haft en enorm huvudvärk men så blir det när man sover alldeless för lite. Just nu pluggar jag religion och mitt i allt tungt så har jag shoppat mig en rosa klänning till studenten, ja alltså till kvällen då det är dags för utgång, den andra lär ju vara super sunkig vid den tidpunkten! 

Nu har jag shopping och alkohol förbud för resten av månaden (undra hur länge det håller?). Det händer mycket just nu, imorgon ska jag hämta ut min studentklänning, tänk om den är skit ful. Nej jag orkar inte, den är inte ful.


(synd att man inte ser ryggen för det är den som är läcker) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0