Another day on earth

Det är svårt när ens omgivning är ledsna, det är svårt att släppa tankarna, det är svårt att leva ibland. Det är svårt att befinna sig på en plats när tankarna finns någon annanstans, hos andra.

Idag har varit en dag som alla andra den senaste tiden, tung. Jag har inte fått någonting gjort på hela veckan, resultatet är att skrivbordet svämmar över och huvudet likaså, imorgon blir jag hemma med plugg och städ, kanske kan jag också finnas där som en hjälpande hand även om det är så lite jag kan göra, bättre något är inget är min nya filosofi.

Avslutade denna dag med middag med familjen Johansson & Lillhannus, det var gott med mat och sällskap. Somnade sedan i soffan framför DH (hur nu det gick till). Nu har jag lagt mig i sängen och ska sova, imorgon är en ny dag med nya möjligheter, imorgon behöver jag defenitivt en lång och skön promenad.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0