2009-11-23

Hej svejs! Hur mår ni idag? Jag har plockat och fixat hela dagen trots det tycker jag inte att det händer ett smack, jag kan verkligen inte se hur vi ska få plats med alla de här sakerna i nya lägenheten och vart vi ska göra av dem? Jag ska snart åka till ishallen och titta på hockey med Stina, sen blir det att sova direkt när jag kommer hem för imorgon måste jag åka tidigt då jag har skola. Tycker det är jobbigt med skolan, inte att gå i skolan... men att varje gång jag går i skolan, veta att hela dagen försvinner pga tre timmars föreläsning. Jag åker 08.07 från Nynäs och är tillbaka 20.00, allt detta för så några timmar i skolan, sucks.

På onsdag ska jag och mammsen äta lunch och så har jag tänkt att jag ska ta tag i städningen av lägenheten, torsdag blir det hel dag i stan. Ska besöka alla ställen som behövs för att kunna få till lägenheten bra den kommande helgen och nästa vecka.

På fredag ryktas det om utgång, men jag ska kanske skjutsa mamma och Uffe från julbord i stan, så det blir ingen dricka och om jag inte ska det då blir det fruktansvärt lugnt eftersom helgen är fullpackad med tråkigheter som måste göras (packa, städa, skruva upp och ner möbler osv..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0