Feel the love

God kväll! Jag har haft en super söndag, hur har eran söndag varit? Började dagen med en sovmorgon, åkte sen till lägenheten och julpyntade och fixade lite efter det åkte vi hem och gjorde oss i ordning innan vi åkte till ishallen. I ishallen mötta vi upp Johan, Sandro, Stina och Johans syster Madde. Vi kollade på matchen och Nynäs vann med 4-2. Efter matchen satt jag, stina och sandro kvar i ishallen och väntade på att marcus skulle komma bort så vi kunde fråga vad han skulle äta, så att vi sen kunde åka och beställa. Vi åkte till PH och Kvantum, köpte pizza/sallad, godis, dricka och åkte sen hem till mig, marcus kom lagom till fotbollen då åt vi och tittade på matchen. Sen låg vi bara i soffan och hade det mysigt (alla lagom trötta efter helgens bravader). Runt halv tio började dom att prata om att åka hem och efter mycket förvirring kom dom i väg ;) 

Nu tänkte jag ta en dusch, städa upp lite (eftersom det pågått brottningsmatch i vårt vardagsrum, haha) sen ska jag dra på en film och fixa klart min fotbok från Fuji.

Hoppas alla haft en bra helg, det har jag verkligen haft! Puss och kram, tack för ni är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0