Friday night

Åkte till lägenheten och städade efter lunch ändå, även om förutsättningarna sög (inget vatten, ingen el i vissa rum, ingen toalett osv..) fick springa till tvättstugan och grannarna för att kissa och låna vatten men det blev riktigt bra, fick faktiskt en hel del gjort, vilket känns skönt! Imorgon ska jag julpynta så gott det går dvs upp med julgardinerna, stakarna och in med julblommor och lite sånt, vi hoppas kunna flytta in någon gång i mitten av nästa vecka men fram tills dess flyttar vi saker hela tiden lite var eftersom.

Vad ska ni göra ikväll? Ikväll ska jag gå ut (som resten av nynäs) ser faktiskt fram mot det riktigt mycket! Känns konstigt att gå ut ikväll eftersom det är fredag och då brukar jag bara mysa i soffan men det ska bli skit kul! Nu måste jag börja sätta igång, förkröket blir idol med stina sen utgång, nu kör vi!

Puss och kram, ha en riktigt trevlig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0