Nattmys

Nu är det tyst i hela huset, det är så skönt. Här sitter jag i mörkret, med mina nya ljuslyktor tända, med min nya stora tee kopp, mitt nya tee (som luktar godare än något annat tee) och med min underbara nya stora teesil formad som ett hjärta som jag fick igår, tack så hemskt mycket! Jag lyssnar på musik och skriver på en lista till Jess över saker vi ska göra när vi ses om två månader, det är ett mysigt tidsfördriv. Ska gå och lägga mig snart, jag har sovit hela kvällen men är ändå så himla trött, i helgen har jag inga planer förutom att städa lägenheten och packa/flytta lite saker. En planlös helg har inte hänt på hur lång tid som hellst, ska bli rätt skönt, det blir en vit helg, känns bra!

Nu ska jag skriva vidare på listan, pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0