This is it anyone

Usch jag är super hängig. Har legat i soffan hela kvällen, tittade precis klart på Greys. Har skrivit brev i två timmar nu. Jag ska ta en lång dusch, med inpackning och min nya scrubkräm i ett försök att må bättre. Efter det ska jag koka tee, tända ljus och läsa tills jag somnar, det ska bli fantastiskt.

Henkan jobbat natt i natt, han har också jobbat på dagen som vanligt idag. Det innebär att jag måste sova ensam, jag är inget enormt fan av det men det går väl an. Imorgon är han iallafall ledig så då ska vi hålla på i lägenheten hela eftermiddagen, han måste få sova först, så vi kommer väl igång efter lunch, detta om jag känner mig piggare såklart.

På fredag och lördag såg jag att dom visar Michael Jacksons "This is it" på biografen i Nynäs, någon som vill följa med och se den, jag vill verkligen se den?

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: mickis

JAG VILL!!!!!

2009-11-13 @ 06:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0