tisdag 22.46

Hjälp vilken seg dag jag haft idag! Imorse när jag vaknade så tänkte jag "Gud vad skönt att det inte regnar då blir det långpromenad med Rocky idag då" när jag efter två timmar kom hem till Peter och Carina så öste det bokstavligen ner regn och det har det gjort hela dagen, så jag hade ingen lust att gå en långpromenad så istället tog vi bara en 30 min kisspaus. Annars har jag gosat med Rockan hela dagen och läst bok, till middag åt vi sushi, jätte gott. Efter middagen tog jag ett bad och sen tittade vi på Desperate Housewifes och jag gjorde lite tenta fix. Nu ska jag titta på Johan Falk, film nummer två. Jag ska inte göra en tilda och sitta uppe hela natten i natt igen, jag vill ta en lite längre promenad med Rocky imorgon runt 10 och sen vill jag vara pigg då jag har lite ärenden att uträtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0