Today I had a thought, what if I never met you..

Idag saknar jag er sådär mycket igen. Jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera min saknad så jag tog fram terapi boxen det vill säga "Sex and the city". Det är så nära er jag kommer just nu.. det är så mycket oss att det känns som att ni är här i mitt vardagsrum med mig. För människor som läser detta utanför vårt "gäng" så kan denna sex and the city obsession verka fånig, löjlig och överdriven, men för oss är det tvärtom.. Denna serie är oss, det är vi, vi finns i karaktärerna, det är våran serier... vi älskar den, den betyder mycket för mig, för oss, det kommer den alltid att göra, hur löjligt det än må tyckas vara..


Sometimes I feel like throwing my hands up in the air
I know I can count on you

Sometimes I feel like saying, "Lord, I just don't care"
But you've got the
love I need to see me through

Sometimes I see that the boy is just too rough
And things go wrong no matter what I do
Now it feels like
life is just too much
You've got the
love I need to see me through

Sometimes I feel like throwing my hands up in the air
I know I can count on you

Sometimes I feel like saying, "Lord, I just don't care"
But you've got the love I need to see me through


Kommentarer
Postat av: Tamara

Miss u HUN! <3<3<3

2009-11-27 @ 13:26:53
Postat av: Anonym

älska det!

älska dig!

älskar <3<3

2009-11-27 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0