Typiskt tilda och jess infall!

Just det, igår när jag satt på Arlanda tänkte jag på Mickis och Jess och på hur mycket jag saknar dom, mickis vet att jag inte har någon möjlighet att komma till henne, tyvärr. Men jag och Jess har bestämt att jag ska komma någon gång under hennes år, våren har vi pratat om hela tiden men igår på Arlanda fick jag ett infall, jag vill åka dit nu. Så idag har jag kikat på resor, varför ska vi skjuta på det? Vi vill ju faktiskt träffas nu? Så nu kanske det blir USA redan denna månad, det vore helt fantastikst att kunna umgås med Jess, träffa hennes bebisar, leva hennes liv med henne några dagar, shoppa julklappar till mig och mina nära och kära och såklart strosa i NYC, åh, nu får vi se hur detta blir, håll alla tummar ni har!


observera den otroligt snygga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0