Hot chocolate

Varför är det aldrig något bra på tv längre, jag saknar kvällar när det var helt galet mycket bra på tv, eller har de måndagarna kanske aldrig funnits? Ikväll fick jag världens cravings på varm choklad, jag antar att det beror på att vädret är som det är just nu, regnet öser ner. Iallfall så åkte jag och handlade Oboy, grädde och marschmellows, vart så sur för dem inte hade mini av dem utan bara de stora, så jag har stått och klippt de klibbiga grejerna.

Nu ska jag bädda rent sängen innan det är dags att kasta in handduken för dagen, har gjort matlåda till imorgon, blev resterna från dagens sallad (det blev en hel del mat), så nu är jag redo, imorgon börjar dagen kl 06.00.

Nu har jag druckit upp min varma choklad, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0