Min måndag!

Nu är veckans första dag snart avklarad, varje måndagskväll brukar jag tänka att det inte är många dagar kvar till helgen, det kanske är det tänket man måste ha. Idag har jag varit i Forum Nacka, jag hämtade ut ett valfritt smycke ur hela Glitter sortimentet och valde ett halsband som var riktigt läckert. Jag köpte också lite presenter till Carina eftersom hon inte var hemma när hon fyllde år, det var ingenting speciellt bara lite typiska Carina saker, tjejiga saker, ljus, mönstrade bakformar, hjärtformade disktrasor, en disktrasa som dem ska ha på jobbet i deras stökiga fikarum där det stod "Din mamma jobbar inte här!" och en massa andra små saker. Carina blev iallafall som vanligt glad, jag tycker det är kul att ge bort presenter när folk blir så glada!

Köpte såklart lite söta saker till mig själv, bakformar i roliga mönster och färger, iskuber som ser ut som kyssar, osv. Köpte också min favorit smootie "Very Bery" från naked juice bar, fick bli min lunch. 

Satt kvar hos Carina efter att jag lämnat presentpåsen ganska länge och pratade och helt plötsligt var klockan 16. Då åkte jag och handlade ingredienser till en kyckling sallad; kyckling, ruccola mix, fetaost, gurka, cocktail tomater, avokado, majs, rödlök och en god dressing, åkte sen hem och lagade ihop en sallad av det och la till dessutom till lite fullkornspasta, samtidigt som jag städade lite och tvättade, har ätit nu och satte mig precis i soffan för att göra klart min fotobok som jag började med för länge sen, den måste bli klar.


Jag tänkte att jag skulle baka cupcakes och fylla muffinsformarna med och de små formarna ska jag fylla med mammas choklad/nöt godisar, hur var det man gjorde dem nu igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0