Tant Tilda

Jag har helt fruktansvärt ont i kroppen, jag vet inte vad som är fel, eller jo tjejvecka. Mina ben är så svullna och ömma att jag knappt kan gå, magen och ryggen smärtar och det drar i gamla sår. Jag känner mig inte speciellt ung idag om jag säger så, snarare som en tant som skulle behöva rullator. Jag orkar därför inte göra någonting som innefattar att stå eller gå, därför sitter/ligger jag och varvar dagen med plugg, film och dator.

Mikaela väckte mig med nyheterna om att Starbucks ska öppna i Stockholm, tyvärr var hon nu tvungen att springa naken runt Svampen nu pga ett vad, det ser vi fram mot! I och med Starbucks nyheten så har jag tittat på kaffemaskiner idag och vill verkligen ha en, smakar det så kostar det, har hittat en som det kanske får bli, måste bara fundera lite på det, men det är lockande att kunna dricka gott kaffe varje dag i vinter och resten av året.

Ikväll ska vi till pappa på middag, om jag kommer upp ur soffan det vill säga. Pratar med Jess just nu på msn, saknar henne, ska titta på resor till henne också, måste ta tag i det.

Nu ska vi se Wallander innan vi ska till pappa.

Kommentarer
Postat av: jess

jag väntar på dig gumman =) saknar dig oxå!

2009-10-22 @ 05:25:44
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0