Vi är förlorade

Jag vaknade för ett tag sen, kände mig helt sänkt, det är inte bra att låta hjärnan gå på högvarv två dagar i rad och sen avsluta med intensiv shopping! Men nu har jag tagit koffein (allas våran drog) och nu är jag på rull igen!

Dagen idag bjuder på shopping, ska bara klä på mig först, say no more.

När jag kommer hem ska jag se på filmen "Allt för min syster" med Camreon Diaz, vad är det med tjejer egentligen? Trots att jag hört att man blir helt otroligt förstörd av filmen och bara gråter tills det inte går mer så bara måste jag se den, varför utsätter vi tjejer oss för det? Det är verkligen en tjejgrej, ibland undrar jag om vi tjejer är riktigt kloka i huvudet, på samma sätt som jag kan konstatera att killar inte förstår någonting vissa dagar.

Now I hit send, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0