Fredag

Usch det har varit en lång och tråkig dag idag, var på lunch med pappa, vi åt thai mat på Rim Nam, det var dock väldigt gott och trevligt. Efter det har jag bara varit hemma och suttit i soffan, läst kurslitteratur, kollat upp en massa saker på nätet, råkat nätshoppa och sen facebookat och pratat med människor.

Snart ska jag bege mig till Lindex för att köpa strumbyxor, ska också tvätta min klänning som jag ska ha på mig imorgon, och såklart handla något att laga ihop till middag, jag tror det blir räkor, jag är så sugen på det.

Imorgon är det party party som gäller, ikväll är planerna dock mer oklara, jag hoppas att någon bjuder över mig på Idol-kväll, det vore inte helt fel eftersom Henkan tränar!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0