Imorgon är en annan dag

Jag fick en fruktansvärt fin kommentar av Marie i förra inlägget, det fick mig att må bättre igen, att se möjligheterna, att några så väl valda ord kan betyda så mycket, tack M, älskar dig!

Imorse började jag dagen med att rensa skallen med en lång och intensiv powerwalk, det var så skönt. Sen har jag plockat med mina kläder, städat, rensat och andra dagliga sysslor.

Ikväll har jag pratat med Styan, jag säger inget mer, jag skrattar hela tiden, kanske det roligaste jag haft idag, Styan är lika med kul.

Imorgon ska jag börja morgonen med en powerwalk har jag tänkt, ska sedan fortsätta med att fixa en outfit till lördagen och planera lite, luncha med pappa klockan 12 och kanske ta och plugga lite, det vore inte en dålig ide.  

Jag har missat skola pga att det helt enkelt inte gått, jag har bara inte orkat, men jag är på gång, imorgon är en ny dag, det är helg och jag tänker inte vara bitter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0