Just shoot me

Hej hallå, vilken kväll det var igår! Jag och Murran hade hur roligt som hellst hemma i hennes soffa och vi blev bara fullare och fullare, kul var det. Vi tittade på sex and the city, Idol, musik, sjöng, dansade och spelade in videor då vi genomförde sången och dansen, vi var fulla, behöver jag säga mer? När jag och Murr på något konstigt sätt hamnade på Telegrafen runt två tiden var mina flaskor helt slut, ehm två vinflaskor helt själv? jag är i chocktillstånd. På TG gick vi också all in med dansen innan jag fick min kända fyllehicka lagom till stängning, då åkte vi hem. Jag åt mackor med kaviar på trots att jag hatar kaviar, jag var sket plakat när jag la mig.

Vaknade imorse jätte törstig, med ett huvud som höll på att explodera, jag ställde mig upp och konstaterade att jag verkligen var full fortfarande, usch, sov längre. Faktum är att jag ligger i sängen fortfarande, går kvällen var hård man är ju inte PUR UNG längre! Ska sova vidare eller ja softa vidare.

Idag fyller min farsgubbe år, han är grym, grattis världens bästa pappa, imorgon blir det kalas, älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0