Mexikansk afton

God dag! Har varit igång i ett par timmar nu, har spenderat första halvan av dagen med en massa småfix som jag var tvungen att göra och nu har jag satt mig ner för att äta lunch. Efter lunchen tänkte jag, ta tag i min bästa vän dammsugaren och dammsuga huset, det är så otroligt dammigt i och med att vi flyttar runt saker, packar, slänger och håller på, äckligt. Efter lite städning tänkte jag ta en promenad i kylan, det är kallt idag men ändå skönt ute. Tänkte att jag kanske skulle ta en promenad till affären och handla, men det är ju så tungt att bära hem de tunga kassarna sen..

Ikväll ska vi äta enchiladas, det är typ det godaste jag vet. Creme fraiche, kyckling, sambal, lök, tracobröd, ost, gurka, tomater, majs och guacamole, det så är såååå galet gott och enkelt faktiskt, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0