Shape up a little bit

måndag idag, ny vecka, härligt! Igår spenderade jag veckans sista dag med mina underbara vänner, Marie, Tamara och Camilla saknade er andra underbara men det var trots allt mysigt att få sitta ner med några av mina favoriter och bara få vara, vi är inte allt för bortskämda med det just nu. Jag tycker det är konstigt, det är ju trots allt med dessa människor jag mår som bäst? Varför ska saker som är bra alltid förändras? Missuppfatta mig inte jag är så nöjd och stolt med vart vi står idag, men jag kan inte sluta önska att saker ändå vore lite mer som förut.

Idag har/ska jag fixa med en massa saker som legat på min att göra lista väldigt länge, som att planera vissa saker, kolla upp alternativ, söka utbildningar osv, trist. Ska också gå på biblioteket i Nynäs och hämta en bok som jag bokat som vi ska läsa under detta moment i skolan, strålande att kunna låna boken och slippa köpa den!

Imorgon är det tisdag vilket innebär Gävle och skola samma sak på onsdag. Imorgon innan jag åker upp till Gävle ska jag gå förbi Stockholms stadsbibliotek och hämta ut en annan bok till detta moment, snacka om studentvarning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0