Till mig och dig

Jag älskar att skratta tills jag gråter, jag älskar att vara envis, jag älskar att jag kan skratta så högt att jag själv får ont i öronen, jag älskar att jag älskar att prata, jag älskar att jag är social, jag älskar att jag är glad, jag älskar att jag har lätt för att gråta, jag älskar att jag enkelt känner alla möjliga känslor, jag älskar att jag har så underbara vänner, jag älskar att jag har min familj, jag älskar att jag enligt många sprider glädje, jag älskar att jag är generös, jag älskar att jag har världens bästa pojkvän, jag älskar att jag inte kan sova utan att dricka tee varje kväll, jag älskar att jag alltid försöker vara positiv, jag älskar att jag ställer upp på folk, jag älskar att jag är jag... jag älskar att älska, det är det bästa jag vet.

Elsa, jag vill att du ska veta att jag tänker på dig ofta och att vårt möte idag gjorde hela min dag. Jag är så glad att jag har vänner som dig, att vänskap som den vi alla har till varandra kan framkalla känslor som de du visade idag på Coop, att tårar av tacksamhet, en hård och lång kram, kanske en sån som din morfar brukar ge? kan visa så mycket känslor, fick mig att må bra, du är helt otrolig.  

Kommentarer
Postat av: els

Tilda!

Jag känner precis samma, det trodde jag inte.. har blivit lite numb tror jag. Men jag tänker på dig och alla också, så jäkla skönt att vi kan ses sådär och att det känns så bra, för det gjorde det verkligen!



Jag var så trött å seg igår, men det vände och jag började känna mig inspirerad till att ta tag mig själv igen, för det måste jag. Hoppas vi ses på söndag, tack för att du är så härlig och för att du visar att vårt möte betyder! ♥ 

2009-10-09 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0