Är livet någonsin enkelt?

Igår till idag var mina bästisar här, det var så skönt att ha dem här. Vi gick och hyrde film och handlade mat efter min föreläsning, åkte sedan hem och bara umgicks, skypade lite med jessica och allt sånt, vi lagade sedan taco och satt efter det vi köksbordet med tända ljus i flera timmar och bara pratade om allt, det var hur mysigt som hellst. Vi var alla trötta efter resan upp och gick så småningom och la oss, jag och elsa i sängen, marie på golvet och mickis som drog vinstlotten, ensam i soffan. Vi låg och tittade på tv ett tag och pratade innan vi somnade.

Imorse var vi alla sega när vi gick upp vid åtta, men vi lagade en ordentlig frukost, diskade och fixade i ordning lite. Vid nio åkte tjejerna hemmåt då mickis skulle på massage och elsa jobba. Jag gick och la mig en stund när dom andra åkte hemmåt, gick sedan upp och startade med att plugga. Har sedan suttit här i soffan hela dagen och kvällen, har läst och svarat på instuderingsfrågor, faktum är att jag fortfarande gör detta.

Imorgon har jag föreläsning 10-13, ska försöka hänga med lite bättre denna gång, därför ska jag snart bege mig mot sängen och ett avsnitt av The rachel zoe project season 2!!!

Just det.. hade ett långt samtal med pappa ikväll också om livet här uppe då jag inte direkt trivs på varken utbildningen eller med min tillvaro här, vi kom fram till att jag skall försöka till jul, ta mina 30 hp i denna kurs och om det fortfarande inte passar mig då, byta till något annat. Tills dess ska jag åka hem så ofta jag kan och vill, det ska nog gå bra... 1.. 2... 3 månader kvar.


Kommentarer
Postat av: m

De var super mysigt :D tack för att vi fick komma upp. du är underbart fin. Planen du och din far bestämt låter som en bra lösning för framtiden. Ta hand om dig. love

2009-09-09 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0