Begrav mig

Jag är fullkomligen begraven i plugg. Jag svarar på 90 instuderingsfrågor som hela tiden blir fler... jag läser en akademisk engelsk text om medier i Afrika, som inte någon i hela min klass förstår ett jota av, ska dessutom skriva en sammanfattning om texten.. jag läser två böcker på 500 sidor... jag läser en pocket bok, filosofisk och dan på 600 sidor.. jag har tenta om två veckor och i helgen jobbar jag...

Sa jag att det är lite körigt just nu? Jag har dessutom hosta som vägrar gå över och som bidrar till en ständig smärta i bröstkorgen eftersom hostan är så hård.

Vi hörs om två veckor efter min tenta.. då kanske jag kan ansluta mig till verkligenheten igen för några dagar. Jag glömmer allt just nu, mat, dryck, sömn och umgänge, vad är det? Sa jag glömde? Jag menar jag har absolut ingen tid till att leva.

Kommentarer
Postat av: My

Jäklar va ni hade mkt att göra, själv har jag inte behövt läsa något alls än.

2009-09-10 @ 16:45:23
URL: http://mememy.blogg.se/
Postat av: Erica,

Oj :O . Vi har föreläsning två gånger i veckan, båda på två timmar, och sedan har vi fyra frågor att jobba med i grupp inför seminarium resterande dagar :O

2009-09-10 @ 17:01:28
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0