But inside it's warm

Gud jag är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, idag är det riktigt regningt ute, det känns att det är höst. Jag och Mickan sitter på tåget, det regnar ute, hon tycker det är så mysigt och var lyrisk när vi satte oss på övervåningen på tåget, hon krigade sig till platsen, det är liksom SJ djungeln, det är bara kriga sig till bästa platsen i vagn två, det är bara så det är, märks att hon är pendlar veteran!

I veckan ska jag söka nya utbildningar, köpa mig ett datorfodral, packa ihop hemma och börja flytta in i den nya lägenheteten, kul kul. Mikaela ska åka till Mallorca med Viktor fre - sön, de ska bo på dyrt hotell, dricka vin, sola och bada, dricka dyra drinkar och gå hand i hand genom staden, jag hoppas det regnar, sa jag att jag var bitter?

Jag och Mikaela sitter och pratar om det faktum att killar hatar att gå i affären med tjejer, att gå på shoppingrunda, är vi tjejer verkligen så krävande? Är det de faktum att vi tar tid på oss, att vi ska känna och klämma på allt från strumpor till lyxiga sidenklänningar, eller är det helt enkelt så att tjejkläder inte intresserar dem? Det tåls att tänkas på.. vi återkommer.

Nu ska jag läsa ELLE, snygga Hayden pryder omslaget i en rosa klänning och rött läppstift, det är snyggt, fan jag som alltid hållit mig till att rött och rosa is a terrible match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0