Cinema night!

Hejsan! Söndag idag, jag gillar faktiskt söndagar. Det är så himla fint väder ute just nu trots att det är i slutet på september, man blir så himla glad över att det känns som om sommaren blir så mycket längre på det här sättet. Dock känns det luften att det är påväg att bli höst, vid närmare eftertanke så kanske inte hösten är så pjåkig iallafall!

Jag har pluggat hela dagen och så har jag legat i sängen länge, skönt. Ikväll ska jag, Henkan, Tessan och Adde gå och se på "Flickan som lekte med elden" på bio, det ska bli super duper mysigt och spännande, jag har längtat som tusan efter den filmen.

Har suttit och gnällt för mig själv på att mickis är dålig på att uppdatera sin resedagbok, kanske har jessica satt ribban för högt med sitt bloggande.. jag vill ju veta vad du gör mic pic!

Kommentarer
Postat av: jess

jag gör mitt bästa ;)

2009-09-21 @ 01:10:06
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: mickis

jag ar fan inte dalig, skriver ju hela tiden!! :O <3

2009-09-21 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0