The rest is still unwritten...

Idag har jag legat i rätt hårt för att vakna med ett bultande huvud och lust till ingenting. Började med att ta tag i min garderob, sorterade ut.. slänga, spara och "detta kan jag få något för". Tänkte att jag för första gången någonsin skulle sälja kläder/skor som jag har i min garderob och som aldrig blivit använda av mig och heller aldrig kommer att bli det, eller saker som en Henri Lloyd jacka som jag använt och som fortfarande har ett andrahandsvärde. Vuxenpoäng till mig va? Nu när vi ska flytta vill jag bara ta med mig saker som jag vill använda och inte en massa skit som tar plats, bättre att fylla på med nytt "skit". Så nu ligger min skit på annons, kanske kan den göra någon annan lycklig.

Efter sorteringen åt jag keso och tittade på Gossip Girl, så satans bra. Ringde sen till antagningen för högskolan kollade upp vad som gäller för mig osv, klickade i en ansökan som jag kan ändra fram till 15 oktober.

Och nu? Jag tänkte faktiskt titta på ett rykande färskt avsnitt av "The hills", som har längtat, drama, drama och ännu mera drama. Efter det tänker jag beta av det nya "The city" och sen börja med den underbara dagliga matlagningen som jag bara avskyr och att börja packa ihop köket... undra vad jag ens ska laga ikväll, åh detta är ett dagligt bekymmer i min värld, ska fan lyckas med mina studier så jag kan anställa någon att tänka åt mig i framtiden, typ.


"In the one  city where they say dreams can come true"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0