Höst

Jag saknar mina vänner så sjukt mycket, vi pratar om att träffas på söndag, jag hoppas verkligen våra planer håller. Saknar mickis och jessica hur mycket som hellst också för att de befinner sig på andra sidan jorden, jag vet att de har de grymt. Min sambo försöker tvinga mig att följa med till ishallen men jag vet inte om jag har någon lust, jag känner mig trött och frussen och utomhus är det isbjörnar, jaja det är väl bara dra på sig uggs och mössan jag köpte igår och köra.

Förresten vad gillar ni mitt Carrie Bradshaw citat, är hon inte grym eller vad?

puss puss.


Kommentarer
Postat av: jess

åh va fin din blogg är! kanske du vill göra en ny layout till mig? ;)

saknar dig hur mkt som heslt! hoppas verkligen att du kommer å hälsar på mig efter jul! du å jag i "the city where the dreams come true" =)

älskar dig!!

2009-10-01 @ 04:38:15
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0