I love sundays

Igår var det avskedsfest för mickis som åker till Australien om en vecka. Stundvis tyckte jag det var galet jobbigt då jag inte känner att livet just nu är allt för lätt. Jag kommer dessutom sakna henne så mycket. Det vart dock inget riktigt farväl igår, vi ses ju imorgon igen, då i Gävle.

Den här söndagen har varit en bra söndag. Låg länge i sängen imorse och busade, hade kuddkrig och allt möjligt kul bråkande. Var senare hos doktorn då jag länge gått med en suspekt urinvägsinfektion, mycket riktigt så var det så och därför åkt ejag direkt efter och hämtade ut penecillin. Plockade sedan upp Camilla och åkte till ishallen och tittade på A-lags hockey, alltid lika kul. Efter den matchen var det dags för A-pojkarna, inte riktigt lika roligt, dessutom började jag frysa fast på min plats.

Efter all hockey åkte vi hem till pappa och åt jätte god mat. Nu är vi hemma, har myst ner mig i soffan under mitt varma täcke. På tv:n är det "Ensam mamma söker" som är ett galet mysigt program, brevid mig har jag vindruvor och en go pojkvän, livet kan inte vara så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0