I miss you Jess

Det här är nog inte min mest briljanta ide någonsin men om fem minuter börjar VMA och eftersom jag har svårt att somna på nätterna pga min hosta som de senaste dagarna låtit mig sova två timmar om natten och fått mig att träkas lika många gånger varje natt så bestämde jag mig för att jag ska se på detta, kanske spana in Robert Pattinsson. Kruxet är att jag ska upp om tre timmar, jaja det är bara så det är, you only live one.

Kom att tänka på ett tillfälle för några månder sen när jag och Jess helt spontant bestämde oss för att hon mitt i natten skulle komma över till mig och kolla på Oscarsgalan, vi hade så tokigt mysigt när vi satt där i min soffa med vårt tee, loka och våra popcorn. Jag saknar dig, kanske hade vi kunnat sitta i min soffa inatt igen och prata om klänning och rangordna snygga kändisar? Jag hade älskat det, jag älskar ju dig och jag längtar tills vi ses igen sådär spontant som bara vi kan!

 


Kommentarer
Postat av: jess

miss you too! de va en oförglömlig kväll! önskar du vore här nu <3

2009-09-14 @ 03:06:30
URL: http://jessintheapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0