Kill the lights

Nu har jag dödat hela den här dagen också! Vaknade imorse inprintad med tanken om att jag skulle plugga hela dagen kom sen på att jag lägligt nog hade ett frisötbesök inbokat, så skönt. Gick dit och det rök en massa massa hår men det känns skönt mic som svar på din fråga, om du var hemma hade jag nog inte ens ringt till dig och gråtit ;) Och du Ödahl.. jag saknar dig!

Har förövrigt inte pluggat någonting idag utan ska ta tag i det nu, sedan blir det också resten av helgen och veckan med plugg, det ska vara kul att leva annars kan det kvitta, yeah right. Vem myntade det dumma begreppet?

Ikväll ska jag se på nya Wallander också, strålande, den verkar super spännande! Just det, jag bara råkade shoppa idag igen, fy..

Imorgon har vi ett seminarium i skolan som håller på mellan 13 - 17, efter det hoppar jag direkt in och åker hemmåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur!! :D saknar dig ocksa! <3<3<3

2009-09-21 @ 05:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0