Party sug VS te i soffan

Jag är så fruktansvärt sugen på party. Det är lill-lördag och jag ligger i soffan med te, täcke, ljus och 90210... det kanske inte är så farligt iallafall.. men det är långt ifrån party som jag skulle vilja ha.

Jag ligger i soffan och kollar extrajobb, något som jag ska skaffa mig så fort som jag flyttat hem helt igen. Jag har sökt utbildningar till våren nu, det blir antagligen det.. studier till våren för att sedan börja om med ett program igen i höst, om ingen bara ger mig ett heltidsjobb nu det vill säga, för då skiter jag i allt vad studier heter.. eller något, iallafall efter jul.

Jag skulle hellst vilja passa barn som extrajobb, jag älskar ju barn, vilket jobb att få passa barn någon kväll i veckan, otroligt stimulerande och roligt.. kanske är det jag ska leta efter helt enkelt.

Nu blir det 90210 och The City, mer te och sedan sömn, imorgon ska jag packa lådor, städa och leta extra jobb. 

 

Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Hej.

Är du sugen på en ny design?

Jag gör en design till dig för 20:-

Kolla in! http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign

2009-10-01 @ 12:13:30
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0