Drugs

Måndag i Gävle, var i skolan mellan 10 - 14 när jag kom hem så la jag mig och tog en nap, nu ska jag precis äta och sedan ska jag plugga såklart! Imorgon är jag ledig, skönt tänker ni, döda mig tänker jag. Har så fruktansvärt mycket plugg att göra imorgon att jag bara vill gömma mig, men det går inte. På onsdag går jag i skolan igen och sen på fredag, efter skolan på fredag åker jag hem och pluggar i  en vecka, pluggar och flyttar lite saker.

Har just nu två problem (jag har fler problem, men två jag tänker på just nu) Jag tycker först och främst galet synd om mina grannar som måste lyssna på mitt hostande som måste göra dem galna! Mitt andra problem är att jag inte gillar dricksvattnet här uppe, smakar för mycket järn... I lands problem. NEEEEJ jag fick just ett tredje problem, tappade min drog hosmedicinen på golvet, hälften flög ur, skiter i kladdet, vad fan ska jag göra nu? Två gånger max kvar av knarket, måste tänka vist nu... fan.. fan.. fan.

Imorgon kväll ska iallafall jag och Mickan mysa, hon ska sova här så vi ska äta lite god mat och bara mysa, guld värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0