STORI TELLING

Min pojkvän har köpt en bok till mig som jag velat ha jätte länge (tack buppe). Stori Telling av Tori Spelling. Jag älskar Tori and Dean's show, den är beroende framkallande, så himla mysig serie, dessutom är jag ju en sucker för reality. Tori Spelling verkar dock så fruktansvärt jordnära och härlig trots att hon växt upp i det där läskiga huset med bowingbanor, biograf, idrottshall, dockmuseum osv.. kanske just därför hon är så normal? Alltid önskat sig det säger hon!

I hennes bok Stori Telling avslöjar hon allt, läckert. Jag glömde nog också att säga att när jag var liten och tittade på 90210 med mamma så ville jag alltid vara Donna Martin, hon var så söt och oskyldig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0