We are bitching about our lifes

Mikaela säger:
Vi är fan hemmafruar i sverige, men pluggar heltid och lever på bidrag.
fy
Tilda säger:
usch vad det låter illa hörrudu...
Tilda säger:
är det så illa?
Mikaela säger:
Tror inte vi fattat det. Men tänk själv. Skriv upp vad du gör hemma under en vecka, tvättar, lagar mat, städar, matar din man med mera. Sen kollar du igenom ditt bankkonto och sen öppnar du ditt schema i högskolan. Så har du nog svaret
Tilda säger:
Jag tror fasen jag ska tröstshoppa saker på nätet nu, för att lindra smärtan för en minut, eller kanske två? Jag är som hon i en shopaholics bekännelser, det känns grymt bra först, sen slår verkligheten tillbaka när man kikar in på kontot och konstaterar att till och med nudlar är för mycket begärt detta månad... bidrag och kläder går inte ihop...Det kan inte bli värre...
Mikaela säger:
HAHAH, typ
Klump i magen. Vart är vinflaskan??
Helvete, slut
Tilda säger:
flaskORNA!
Mikaela säger:
Glömde de sista!
Tilda säger:
De sista bokstäverna är de viktigaste
Tilda säger:
men du, har vi inget starkare?
Absint eller så?
I bästa fall vaknar man inte mer! Det värsta som kan hända med vin är en redig bakfylla!
Mikaela säger:
Såså, nu ska vi inte ta i! Jag tänkte mer något lite lättare, som läkarsprit eller något sånt. Så att man ändå håller sig medvetande! Hosta säger:
Tilda säger:
sure! medvetande är troligen det sista jag vill vara!
Mikaela säger:
Haha
Sant
Tilda säger:
funderar på att röka på innan tentan på lördag! bjuda mig själv och andra på ett gott skratt under de 4 timmarna!
Mikaela säger:
Hisingen Island Ice tea
En riktigt stark drink som bara smakar läsk. Kan vara värt att varna gästerna om hur många centiliter sprit som egentligen gömmer sig i deras glas.
hittat en drink som passar
Hahaha
Tilda säger:
hahahahaha
vi är helt fucked up
döda mig
Mikaela säger:
Jo, är ganska medveten om det

Med risk för att låta ännu mer som en idiot, men vi är inte bittra inte alls, egentligen älskar vi våra liv och hoppar på små rosa söta moln hela dagarna jämt, vi är dock väldigt medvetna om att det inte är lätt att leva för någon, förutom möjligen Anna Anka, våran stora idol.. eller hur var det nu igen?  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0