2010-04-27

God kväll! Vaknade nio i morse och åt frukust framför tv:n. Gjorde mig sen i ordning och gick till Sjödins för att klippa mig. Eftersom mitt hår var så slitet så var hon tvungen att ta rätt mycket vilket enligt mig resulterade i att håret blev väldigt kort om man frågar mig och även ganska så uppklippt. Efter frissan gick jag hem till mormor och åt lunch och sen åkte vi och storhandlade. Mormor droppade av mig hemma, då gick jag in och bytte om till powerwalk kläderna och sen gick jag med Henriks mamma runt ringvägen i den extrema värmen som var idag och det var så otroligt skönt. Efter Ringvägen satte jag mig på balkongen och läste kurslitteratur på balkongen och se där, jag fick faktiskt lite färg. När Henkan kom hem lagade vi kycklingwok och sen pluggade jag ännu lite mer och sen tv. Nu är det dusch dags.. pinsamt men sant är att jag fortfarande har träningskläderna på mig.
Skit snygg, skit trött och skit röd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0